WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Jerzy Domański, Paweł Dybicz, Roman Kurkiewicz, Robert Walenciak, Jakub Dymek, Kornel Wawrzyniak, Wojciech Kuczok, Marek Czarkowski, Agnieszka Wolny-Hamkało, Andrzej Sikorski, Andrzej Werblan, Bronisław Łagowski, Andrzej Walicki, Marcin Ogdowski, Mateusz Mazzini, Bohdan Piętka
Przemysław Suchodolski, Jakub Kraciuk, Marcin Idzik
Marzena Żakowska, Lech Drab, Marek Klasa
Tomasz Dobrogoszcz, Tomasz Fisiak, Agata Handley, Krzysztof Majer
Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Sebastian Bobowski
Kamil Antonów, Dominika Dörre-Kolasa, Mirosław Włodarczyk, Monika Lewandowicz-Machnikowska, Iwona Sierocka, Krzysztof W. Baran, Krszysztof Walczak
Współczesny rynek narzucił konieczność wprowadzenia nowego podejścia do zarządzania na podstawie kreacji wartości. Celem wielu przedsiębiorstw stało się więc dążenie do wzrostu tej wartości. Poszukując źródeł wzrostu wartości w gospodarce opartej na wiedzy, menadżerowie w coraz większym stopniu dostrzegają wzrost znaczenia czynników niematerialnych, które mają znaczenie nie tylko jako determinanty wartości, ale także jako źródła przewagi konkurencyjnej w nowym krajobrazie konkurencyjnym. W literaturze tematu większość autorów jest zgodna co do tego, że w dzisiejszych czasach jednym z najistotniejszych czynników kreowania wartości - i równocześnie istotnym źródłem przewagi konkurencyjnej - jest reputacja, która powoduje, że firma cieszy się powodzeniem u swoich klientów, pracowników oraz w kręgach gospodarczych, co przekłada się z czasem na wymierne efekty ekonomiczne. Dotychczasowe rozpoznanie istoty reputacji pozwala na stwierdzenie, że na reputację firmy składa się wszechstronna opinia otoczenia o wszelkich aspektach prowadzonej przez nią działalności. Dobra reputacja może być podstawą do akceptacji firmy i jej produktów oraz czynnikiem, dzięki któremu firma będzie rozpoznawana na rynku i skutkiem czego będzie konkurencyjna.
Niniejsza praca jest rezultatem rozległych studiów literaturowych i badań empirycznych prowadzonych przez autorkę. Skierowana jest do teoretyków i praktyków zarządzania przedsiębiorstwem i studentów kierunku zarządzanie. Autorka wyraża nadzieję, że będzie ona stanowić inspirację dla doskonalenia procesów tworzenia i zarządzania reputacją przedsiębiorstwa.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.